2019. december 31., kedd

Évértékelő :)

...2019...év elején is imígyen ízlelgettem, kóstolgattam kimondva magamban...kettőezertizenkilenc...
Éreztem, hogy nem ez lesz életem éve...vagy mégis?!
Ahogy vesszük...
Nos, az biztos, hogy idén többször is le voltam tiltva egészségügyileg a horgolásról, és úgy egyébként a munkáról. Ha úgy vesszük, akkor kb 70-30 %lehet az arány...nem szerettem év volt.
Bár az kétségtelen, hogyha ebben az alig valamivel kevesebb, mint utolsó két órában valami nagy gebasz nem történik, akkor a vége mégis happy end lett.
Szóóóval néhány képkockában csak szűkszavúan összefoglalnám ezt az évet:

Idén az év szava mindenképp az EMBERISMERET volt.
Volt olyan webáruház, akiben akkorát csalódtam, hogy magam is alig hittem a szememnek-fülemnek, hogy mit bír kihozni valaki magából, akinek felróják, ha szemrebbenés nélkül megpróbál átverni valakit...mindezt a tévedés köntösébe csomagolva...
...meg aztán az emberi butaság, az inkorrekt viselkedés, a napraforgóság, a hazugság és a gyöngeelméjűek elszaporodása sokszor felbosszantott...de ez aligha fog változni, mert ezeket a dolgokat nehezen viselem...no, mindegy...

VISZONT PIPPI-ben még sosem csalódtam! Egyetlen szavamba került és máris nyomdává alkották nekem a néhai Nagymamám minden találkozásunkat záró mondatát, miszerint  Sok szerencsét! <3 p="">Örök hálám érte!



...aztán a várva-váárt NAAAAAGY TALÁLKOZÁS!!!
Egy évet vártam rá!!! Pippinél volt randi Szivecskeorrú cukikutyikámmal, Mancsival, 
akivel nem tudom, melyikünk vette le a másikat előbb a lábáról... Ha még értetek tüneményes tündérvirágszálat, hát akkor Ő az!
Kedves Gazdija, akivel már addig sokszor chateltünk, szintén elsőtalis volt :)



...s nicsak kivel futok ugyanitt össze??? Hát nem a Révhelyi Bea van itt teljes életnagyságában??!! :)
Rögtön kialakult az eszmecsere a mindenféle földi jóval megrakott pultok körül  :)




...vééégre egy kis horgolás, így az év hajrájában...
Egy cicafüles poháralátét egy cica- és kávéimádó kolléganőnek névnapra, saját készítésű ajándékdobozzal és kísérő kártyával, mert IMÁDLAK SIZZIX BIG SHOT!!!!



...és akkor Karácsony!
A legkedvesebb része számomra az évnek!
A fotón Anyukám hangulatváltozását láthatjuk 4 fotón 2 perc alatt...
Amikor azt hiszi, hogy az aktuális évi  "kötelező"  fotóalbumot fogja megkapni  (bal felső fotó),  majd megnézi, milyen csodaszép az eleje  (jobb felső fotó) - ÉS IGEN, IMÁÁÁÁDLAK SIZZIX BIG SHOT!!!, 
amikor elolvassa a fotóalbumnak hitt képeslap tartalmát  (bal alsó fotó) ééééééééééééééééés
könnyekig hatódik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NNNA EZEKÉRT A PILLANATOKÉRT ÉRDEMES BÁRMIT IS CSINÁLNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...két legkedvesebb  kolléganőmnek   (a régi-új munkahelyemen)  két kis horgolt  harangocska    Vendulka mintája alapján , csak mert szeretettel gondolok Rájuk...

...mert IGEN, minden jó, ha a vége jó! 
Viszlát 2019... 
G Y E R E   2020!!!

Nincsenek megjegyzések: