2008. december 26., péntek

Kulisszatitkok a Manók otthonából - avagy így készültek az ajándékok :)

Sokat gondolkodtam azon, hogy idén milyen csekély, ám mégis kedves ajándékkal lepjem meg szeretteimet. Mindenképpen olyat szerettem volna ajándékozni Nekik, ami nemcsak egy napra visz el hozzájuk, hanem az év mind a 365 napján jelen lehetek otthonukban. Aztán egy hirtelen ötletem támadt: Mécsestartó gyöngyből!Gyorsan nekiláttam gyöngyöt rendelni, amelyek aztán kalandos utazás során kerültek hozzám, köszönhetően Pannának és Robinak, akiknek ezúton is KÖSZÖNÖM! És aztán elkezdtem elkészíteni az első darabokat.Sokszor hajnalig fűztem őket! Azután kb. úgy 25-30 db készült összesen. Látszólag egyformák, de mindenkinek igyekeztem színben "hozzá illőt" készíteni és amitől teljesen egyedi lett minden darab: a készítésüknél mindig arra gondoltam, akinek épp készítettem.Ilyenkor ezembe jutottak a vele kapcsolatos élmények, emlékek. És mindenkinek ezzel a mondattal adtam át: "Amikor meggyújtod a mécsest, egy pillanatra gondolj rám!"Bogi is valami hasonló ötlettel állt elő, mármint saját készítésű ajándékkal szerette volna meglepni az ő szeretteit.Emlékeztető asztali dekorációt álmodott meg levegőn száradó gyurmából.Aztán nagy műgonddal, boldogan formázta, festette a kis figurákat, s vágta bele a róla készült fotóval ellátott 2009-es naptárat!Hogy egy picit még megfűszerezzük az egészet, készítettünk a gyurmból ajándékkisérő csillagokat, harangokat is! A végén, a maradékból -hogy semmit ne dobjunk ki a kukába- formáztunk hóembert, kisegeret, pici gyöngyös tálkát is. :) (A hóember még némi csinosításra vár :) )Elkészültek és már csak a csomagolásra, átadásra vártak :
Készítettünk közösen igazi, finom illatú, puha, ehető és mennyeien finom Mézeskalácsot is! Ebből vittünk a helyi Templom kertjében álló nagy és csodaszép Karácsonyfára is pár darabot azokért, akik már vagy most nem lehettek velünk, de mindennap gondolunk Rájuk! (díszítésére sem maradt lehetőség, mert hál'Istennek a fotózás idejére már csak ennyi maradt belőle! :D )


2 megjegyzés:

Unknown írta...

Gyönyörűek a munkáitok így együtt a te Bogiddal.

És mivel nekem is a legnagyobb (5 és fél éves) Bogi, kérlek kukkants be a blogomba. A te korábban bemutatott mécsestartóid ihlették az enyémeket.
Köszönet érte neked. További sikeres együtt alkotást!

Unknown írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Gyönyörű munkák és a szellemisége...Remélem tudták értékelni a megajándékozottak.