2009. március 15., vasárnap

Ismét jááááátéééék !!!!! :D

Asszociációs játék !

KormiBead játszani hívott!


Már Vezsuzsinál láttam és áhítkoztam is rá! És nagyon-nagyon megörültem neki! Ráadásul ez még kedvemre is valóm, mert szeretek a szavak kal játszani!!!! Imádom csűrni-csavarni! (Kibeszélhetetlen vagyok ilyen téren! Már anyukám kiskoromban mondta, hogy: "nem lehet igaz, hogy mindig a tiéd az utolsó szó!" Mások szerint ha meghalok, a nyelvemet külön kell eltemetni! :DDD )

És hogy miről mi jut eszembe????

labda: gömbölyű és gurul
orchidea: a kedvenc virágom
bor: nem iszom alkoholt és ellenzem is!
lila: keleties hangulat
zene: = tánc!!! Kikapcsol és megnyugtat!
doboz: a mániám és gyűjtőszenvedélyem meg a decoupage
macska: dorombolás, rózsaszín orrocska, szép szempár
segítőkészség: a hivatásom!
Balaton: szééép, de meg kéne tanulnom úszni! :)
furdancs: dugóhúzó


Nos az én szavaim:

Peru, ló, barátság, cinke, napfény, térkép, motorozás, kaland, tv, könyv.


És akiket játszani hívok:


Makramé

Bori és
Zazie!

:)





Nincsenek megjegyzések: