2022. február 4., péntek

MiniArtJournal-sorozat 1.

Gyógyítani Magamat. Ezért kezdtem el. Egyfajta lelki mentőöv volt, hogy kidolgozzam magamból azt a szörnyű estét és borzasztó élményt, amit az a bizonyos nap tartogatott számunkra. Most meg már csak késztetést érzek, de azt majd'minden nap. Azt még nem tudom, hogy ha újra dolgozom majd, akkor ez hogy épül be a napjaimba, de azt hiszem, ez amolyan nap levezetőnek is tökéletes lesz majd. Nem csatlakoztam semmilyen kihíváshoz ezzel kapcsolatban, mert bár van, de én abszolúte a megérzéseimre, az érzéseimre hagyatkozom és a mindenkori épp aktuális lelkiállapotom kerül a kis füzetem oldalaira. Most a borítót, a belsejét és az első 6 alkotást szedtem egy csokorba. 😊 remélem tetszik és ha kedvet kaptál, csináld Te is! A képlet roppant egyszerű: pár perc az Életedből+minimál eszköz és anyagigény = csodás alkotóidő❣ Íme:



Nincsenek megjegyzések: