2012. január 1., vasárnap

Az első!

Első napján az évnek egy abszolút első lesz az első bejegyzésem. :)
Még tavaly kezdtem el :), de idén lettem készen vele. Kicsit kócos, közel sem tökéletes, van némi hibája  ( és ha látjátok, szóljatok bátran!!!), de tanulva ezekből lesz majd jobb is. Ő is egy olyan darab, ami régóta a listámon volt és amit már nagyon de nagyon ki akartam próbálni, aztán végül hosszas szemlélődés után nekiálltam és abszolút autodidakta módon elkészült életem első gyöngyhímzése, unakittal a közepén. S hogy medálként végzi-e  vagy egy szép bross kerül ki belőle, no azt még majd megálmodom! :) Azt hiszem most már beszerzem a "hivatalos" hozzávalókat! :)




Kicseréltem a képeket, ma egy picit sütött a napocska és újra lefotóztam, de még így sem adja vissza az eredeti látványt. :(


3 megjegyzés:

Orsi írta...

Szerintem szép lett! Autodidaktaként és első darabként pláne büszke lehetsz magadra!

Ildika / Csodaszarvas33 írta...

Köszönöm Orsi , még a hátulja is egész jó lett, de csak most jutott eszembe, hogy azt is le akartam fotózni. :)

Lakota mágia írta...

Gratulálok, nagyon szép lett!!!
Nagyon Boldog Új Évet kívánok!!!