2019. január 20., vasárnap

HELLO 2019! - SIZZIX BIG SHOT :)

Blogtörténelmem  tizenkettedik!!!  esztendejében  megvalósult a sok-sok év óta dédelgetett, második hatalmas álmom  (az elsőt nem árulhatom el, de aki személyesen is ismer, úgyis tudja... ;) )

BOLDOG TULAJDONOSA LEHETEK EGY VADONÁS ÚJ SIZZIX BIG SHOT vágó- és domborítógépnek!

Aki követi a Scrapbook kreatív világát, az tudja, hogy mikor jelent meg a fekete színű  (kb 10 éve!) ....nnna azóta szerettem volna egy ilyen masinát. Majd, amikor pár év múlva megláttam azt a mentazöldet a gyönyörű mintájával, majd megszakadt a szívem, hogy nem engedhetem meg magamnak. Aztán most úgy alakult, hogy megadatott! HÁLA ÉRTE! Erre a linkre kattintva megnézhetitek a múltat s a jelent! :)

Aki esetleg nem tudja mire is való egy ilyen csodamasina, ide kattintva 3 és fél percben összefoglalva megtekintheti :) - éééés a videóban a kedvenc színűűűű csodamasina szerepel!

Perszeee az ééén kis szürke-fehér csodamasinám tökéletesen megfelel színben nekem, tudása gép méretenként változik, de az én példányom a legnagyobb a mechanikusan vágóak közül. Neve méég nincs, de majd az idők folyamán kialakul :)

Miután régi szerelem, remélem örök is! Várva várom a sok vágással-domborítással együtt eltöltött minőségi ÉnIdőt! :)

Hatalmas köszönet a közreműködésért Pippinek és párjának, valamint az én Bogimnak!

Az alábbi fotókon a kicsomagoláás, az első találkozás és az első tekerés boldog pillanatait örökítettük meg. :)




...hááát akkor...

H E L L O   2 0 1 9   ! ! ! 

Nincsenek megjegyzések: